مجتمع نوآوری سگال

  

مجتمع نوآوری سگال  Segal Innovation Complex

   

    مجتمع نوآوری سگال، زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر نوآوری باز می باشد که با خدمات حمایتی خود در راستای توانمندسازی، رشد و توسعه کسب‌ و کارهای دانش بنیان، فناور و خلاق فعالیت می نماید. مجتمع نوآوری سگال با تلفیق توانایی پژوهشگران، کارآفرینان و صاحبان صنایع به توسعه سریع فناوری کمک می نماید که این موضوع با همکاری اساتید، صاحب نظران علمی، متخصصین و پژوهشگران داخلی و بهره گیری از علوم و صنایع پیشرفته انجام می‌پذیرد.

 در کشورهای در حال توسعه ماموریت اصلی مراکز رشد عمدتاً در زمینه نوسازی صنایع موجود برای توسعه اقتصادی ملی - منطقه ­ای و نیز کاهش شکاف فناوری با کشورهای صنعتی برای افزایش توان صادرات و رقابت در بازارهای بین المللی است. در حالی که در کشورهای صنعتی ماموریت اصلی، بیشتر بر نوآوری محصول در راستای افزایش توان رقابت بین المللی متمرکز می­گردد.

 مجتمع نوآوری سگال، بعنوان زیست بوم نوآوری برای حمایت و هدایت کارآفرینان، پژوهشگران و دانش آموختگان دانشگاهی به منظور تجاری­ سازی ایده ها و پژوهش های دانشگاهی جهت برآوردن نیازهای فناورانه فعالیت می نماید. این مرکز با توجه به امکانات ویژه علمی، پژوهشی و صنعتی در جایگاه یک نهاد حمایتی و تسهیل­ کننده، با ارائه خدمات آموزشی، مشاوره فنی و اعطای تسهیلات، فرآیند شکل­ گیری و رشد بنگاه های کوچک و متوسط دانش ­بنیان را تسهیل و تسریع می کند که منجر به تولید دانش، ثروت و انتقال تکنولوژی در کشور می شود.

 

 

نمایش وب سایت

 

اهم اهداف و مأموريت‌ها

 

  مأموريت اصلى مجتمع نوآوری سگال، ايجاد فضاى مناسب جهت تجارى كردن دستاوردهاى تحقيقاتى و فناورانه و حمايت از توسعه كسب و كارهاى دانش‌بنيان است. مجتمع نوآوری سگال با ارايه خدمات حمايتى از ايجاد و توسعه کسب و کارهای جديد توسط كارآفرينان در قالب واحدهاى نوپاى فعال صاحب ايده در حوزه فناوري‌هاى پيشرفته و اهداف توسعه ای مبتنى بر دانش و فناورى پشتيبانى مى كند.

  • بستر سازى در راستاى ايجاد فرصتهاى شغلى به منظور جذب كارآفرينان و دانش آموختگان دانشگاهى جهت توسعه فناورى‌هاى پيشرفته.
  • جذب، هدایت و حمایت از ایده ها، دستاوردهاى تحقيقاتى و فناورى‌هاى پيشرفته در مراحل خلق، توسعه و تجاری سازی.
  • پشتیبانی تخصصی از طریق فراهم آوردن تجهیزات و امکانات، آموزش‌ها و مشاوره‌های فنی و تخصصی موردنیاز.
  • ارایه حمایت‌های ویژه و اختصاصی متناسب با نوع و شرایط طرح‌ها و پروژه‌ها جهت تسهیل امر تجاری سازی آنها.
  • تسهیل حضور و معرفی دستاوردها و محصولات در مجامع، نمایشگاه‌ها، همایش ها، شبکه‌های تجاری ملی و بین‌المللی.
  • كمك به رونق اقتصاد کشور با بکارگیری و انتقال دانش و فناوري هاى پيشرفته داخلی و بین المللی.

 

 

 

معرفی اجمالی شتابدهنده سگال

شتابدهنده سگال؛ به عنوان یکی از نهادهای زیرمجموعه هلدینگ سگال، ماموریت اجرای برنامه‌های شتاب‌دهی، مدیریت نوآوری، توانمندسازی و بالابردن نرخ موفقیت استارتاپ‌ها را در مجتمع نوآوری سگال بر عهده دارد.

پیوندها

عضویت در خبر نامه

برای عضویت آدرس ایمیل خود را وارد نمایید:


logo-irannsr
logo-samandehi
وب نویسان